Könyves szerzeményeim | Book Haul | 2017

12:17:00

 Az elmúlt pár hónapban rengeteg könyv ütötte a markomat, volt amelyiket kaptam, vettem, esetleg recenziós példányként jutott el hozzám. Mivel a legtöbben  szeretik a Book Haul-okat, arra a következtetésre jutottam, hogy megmutatom nektek a szerzeményeimet.



 1. Borsa Brown - Az Arab


 Az Arab hatalmas hírnévre tett szert már a megjelenése ideje óta. A címből következtetve az arab kultúráról szól. Már beleolvastam, eljutottam nagyjából a 40. oldalig, eddig tetszik a karakter felépítés, viszont van egy- két ellentétes gondolatom a regénnyel szemben. A könyvet recenziós példányként kaptam meg az Álomgyár kiadótól, akiknek innen is köszönöm!


 2. Az Arab szeretője


 Szintén recenziós példányként jutottam hozzá, egyelőre nincs hozzáfűzni valóm, mivel ez ugye Az Arab második kötete, azt pedig még nem fejeztem be.

 3. Kelly Oram - Csókelvonó Kockáknak


 Ki tudna bármikor is ellent mondani egy LOL- könyvnek? Főleg ha Kelly Oram keze alól került ki. Még nem volt időm belenézni, de biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni. 


 4. Chimamanda Ngozi Adichie - We Should All Be Feminists



 Az írónőre Ariel Bissett hívta fel a figyelmem, amikor megemlítette a feminizmusról szóló videójában, amit egyébként mindenkinek ajánlok. Mielőtt megrendeltem volna a könyvet elolvastam egy csomó idézetet Chimamanda-tól, annyira inspirálóak és inteligenciáról árulkodóak voltak, hogy képtelen voltam nem megvásárolni.


 5. James Dashner - Halálos Hajsza 


James Dashner, avagy az Útvesztő atyja, új könysorozatba vágott bele, az ő írását pedig képtelen lennék kihagyni. Kíváncsi vagyok, tudja-e hozni az Útvesztő színvonalát.


 6. Ellen DeGeneres - Szórakozol velem?!


 Ellen az élő példa arra, hogy a nők igenis viccesek, még hogy vicces, elképesztő, fergeteges. Igazi példakép, hatalmas akaraterő van benne, életvidám, egyszerűen csodálatos személyiség. Csak egy kis ízelítő a könyv hátoldaláról: 
''Tudod, ez az hely, ahol a szerzők ismert emberektől idéznek arról, hogy milyen nagyszerű ez a könyv. De én ezt nem igazán szeretem. Olcsó trükknek tartom, ami csak arra jó, hogy bepalizza az embereket. Nem hiszek benne. Te ennél úgyis okosabb vagy, és szebb úgysem dőlnél be. Nagyon tetszik a blúzod jól megy a könyvemhez! ELLEN DEGENERES''

 Az Álomgyár kiadó jóvoltából lehet nálam a könyv, mint recenziós példány.


 7. Cookie O' Gorman - Kamuzások, kavarások


 Erről a példányról már készítettem egy bejegyzést, amiben igencsak sok dicséretet kapott, amit meg is érdemelt, érdekes, vicces, bár kissé kiszámítható.



 8. Anne Berest - Caroline De Maigret - Audrey Diwan - Sophie Mas - Legyél te is párizsi nő


 Művészkönyv, tele képekkel, pár soros, üdítő magyarázattal. Felüdülés egy keményebb olvasmány után.


 9. Leiner Laura - Egyszer


 A Bexi- sorozat utolsó része, nehezen vettem a kezembe, féle a végtől, viszont izgatott is vagyok. Már a közepénél járok, egyelőre elég depresszív, remélem nem marad így. 


 10. Szabó Magda - Születésnap


 Az Abigél óta, oda és vissza vagyok Szabó Magdától, de egészen a magyar versenyig nem figyeltem fel a Születésnapra. Ott viszont az egyik tételben egy kisebb részletet kellett analizálnunk a könyvből. Már az elején megéreztem a tipikus Szabó Magda stílust, ezért nem maradhattam a könyv nélkül, meg kellett szereznem.


Ti már olvastátok ezeket a könyveket? Ha igen, mi a véleményetek? Spoiler mentesen kommentbe várom a gondolataitokat.

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, nehogy lemaradjatok a továbbiakról!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Iratkozz fel Bloglovin'ra is!

Follow

Előfizetés