Leiner Laura - Egyszer

9:08:00

 Minden vég nehéz. Ezzel a mondattal szántam rá magam az Egyszer elolvasására. Nem akartam belekezdeni, nem akartam örökre elszakadni a szereplőktől, a történettől, mert jól tudtam milyen érzés lesz. De főleg, azért féltem, mert kételyek között lettem hagyva, fogalmam nem volt róla, hogy mire számítsak mi lesz. Szomorúan nyitottam ki a könyvet, de mosollyal az arcomon zártam le egy korszakot.



 A Valahol úgy ért véget, hogy Beka ''megállapodott'' Balogh-al, amit Márk is nagyon jól látott, ezért már megint végett vetettek a kapcsolatuknak. Visszakaptuk önsajnálat Bekát, és utálok mindent és mindenkit Márkot, akik időszakonként vissza-vissza térnek közösségünkbe. Most viszont, teljesen megértettem Bekát, igaza volt, nem kockáztathatta Márk és a többiek karrierjét, de másrészt Márkot is abszolút megértem, megalázták, földbe tiporták, normális, hogy lázad.
Az elején a visszatekintések tetszettek, meg nem is. Kicsit unalmas volt, azt olvasni oldalakon keresztül amit már tudok, de volt egy- két olyan töredék, ami igenis kellett, ahhoz, hogy egy teljes könyv legyen az Egyszer.
 Ebben a részben nőttek fel igazán, felelősséget vállaltak, kiálltak magukért és egymásért, megvalósították az álmaikat, nem hártáltak meg, ezt vártuk el tőlük.
 Végig nevettem az egész könyvet, még az olyan fejezeteken is, ahol nagyon nem kellett volna.
Az utolsó pár oldal, elképesztően jó volt. Geri leleplezése, Beka és Márk, Körte és Betty, felvételi, utolsó dal, és hatalmas öröm könnyek. 
Egyszerűen jól esett a kis szívemnek a wikipédiás részlet, mert hiába ért véget az Egyszer, ezzel be lett bizonyítva, hogy ez csak egy kis szakasz volt az életükből, mert még ez után is ezer meg egy dolgon mentek keresztül együtt.

Bexinek hivatalosan is vége, de Budai Rebeka örökké a köztudatban marad.


Ti már olvastátok ezeket a könyveket? Ha igen, mi a véleményetek? Spoiler mentesen kommentbe várom a gondolataitokat.

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, nehogy lemaradjatok a továbbiakról!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés