The Fosters 5. évad 1 rész | Kritika

14:59:00

Már tűkön ülve vártam, hogy végre kijöjjön az 5. évad. Megmenekül-e Callie, Jesús elhiszi az igazságot, Mariana feladja a küzdelmet az iskoláért? Más szóval ezernyi kérdésem volt.

Forrás: Renewcanceltv.com

Mikor megláttam, hogy fenn az új rész, meg sem vártam, míg valaki feliratot gyárt, inkább neki álltam úgy ahogy van. Callie természetesen megmenekült, ez elég egyértelmű volt. Viszont, volt egy-két olyan pillanat, amikor megingott a hitem, kilátástalan helyzetben volt. A szívem is beleremegett ahogyan ott ült az ágy szélén és énekelt (ugye más is észrevette, hogy mit énekelt? )

You'll be okay, You'll be okay, just close your eyes...

 Egész idő alatt szidtam őket, hol Stefet, mert képtelen megnézni azt a rohadt telefont, hol Callie-t mert már megint milyen felelőtlen, hol Diamondot mert belekeverte Callie-t ebbe a hülyeségbe, ha lemértem volna a vérnyomásomat, biztos 10000-ret mutatott volna.
Már az első évad óta arra várok, hogy mikor nyugszik le ez a lány, mikor hallgat végre a szép szóra, és szedi rendbe az életét, teljesen kiborít, hogy folyamatosan érte kell aggódni, mindig olyan helyzetbe keveri magát, ahonnan éppen hogy csak ki tud szabadulni. Ha nem fogja vissza magát sürgősen nem csak egy kis ijedtséggel kell számolnia a jövőben, ez az egész kis akció az életébe kerülhetett volna. Értem, hogy úgy érezte úgyis mindegy, mert börtönbe kerül, de ez nem volt megoldás, soha nem gondolkozik, csak cselekszik, ez lesz a veszte.
  Félreértés ne essék szeretem Callie-t, tisztelem őt, tudom, hogy csak jót akart, segíteni Diamondnak, de az ég szerelmére az anyja egy rendőr, ha felhívta volna, hogy menjen, kövesse őket megspórolt volna egy doboz nyugtatót a szüleinek, magának pedig egy életen át kísérő traumát. 
''Daddy'' teljesen kiborított, a libabőr szökik fel a karomra akárhányszor rágondolok, undorító egy alak, ami a legszomorúbb, hogy nem mondhatjuk azt, hogy ez csak filmekben van, mert ez maga a valóélet, naponta történik hasonló dolog lányokkal, kevesebbszer, de fiúkkal is. Ezért is örülök, ha látok ilyen témájú sorozatokat, filmeket, felnyitják az ember szemét cselekvésre késztetik.

Hell no we won't go!

 Mariana-ra büszkébb nem is lehetnék, kiállt megpróbálta, és az, hogy nem győzelemmel ballagott el nem azt jelenti, hogy hatástalan volt a lázongás. A jelenet mikor Jude ''megmenteni'' próbálta őt, jól esett a kicsi szívemnek, több Jude-Mariana pillanatot követelek, ideje közelebb kerülniük.


Education is a right, not just for the rich and white!

 Gabe-t és Anat valamilyen részt megértem, két tinédzser eleve kemény dió, nemhogy az ő helyzetükben. Érthető, hogy elbizonytalanodtak, de akkor is felháborodtam, amikor felvetették az ötletet, hogy ott hagyják őket, többé nem fogalkoznak velük, hiszen nem az ő dolguk. Azzal Ana től messzire ment, mikor azt mondta, hogy neki ott van Isabella, mindek a másik kettő. Igaz, hogy az epizód végére, átgondolták a helyzetet, és rájöttek, hogy nem tehetik ezt a gyerekekkel, úgyhogy már nem haragszom, annyira. Az ''annyirán'' van a hangsúly.
Jesúsnak szüksége van mindenkire ebben a nehézkes időben, igaz azok után ami történt lehetséges, hogy Brendon már nem kíváncsi rá. 

Összességében nagyon jó évad indító volt, egy bevezető a következő részekben, hasonlót vártam, nem csalódtam.


A videó spoileres tartalom:




Nektek mi a véleményetek a részről?

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogra, nehogy lemaradjatok a továbbiakról!




You Might Also Like

0 megjegyzés

Follow by Email

Előfizetés